[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”not-spaced” bottom_spaced=”not-spaced” skin=”inherit” full_screen=”no” vertical_align=”btTopVertical” divider=”no” back_image=”” back_color=”#ffffff” back_video=”” video_settings=”” back_video_mp4=”” back_video_ogg=”” back_video_webm=”” parallax=”” parallax_offset=”” animation=”” animation_back=”” animation_impress=”” el_id=”” el_class=”” el_style=””][bt_row][bt_column width=”2/3″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” inner_background_color=”” background_image=”” el_class=”” el_style=””]

Jörn Schwarz_OK

Jörn Schwarz

En Jörn Schwarz va exercir com a dissenyador gràfic, com a director artístic  i director creatiu abans d’obrir  juntament amb l’Andrea Wendt l’agència d’il·lustració 2 Agenten, fundada l’octubre de 2006. Després de més de 10 anys, l’agència representa uns 40 il·lustradors de tot el món. La seva principal àrea de treball és la il·lustració editorial per a revistes i comunicació corporativa, com ara informes anuals, publicitat impresa i el sector de l’animació. Els il·lustradors que representen han treballat per a clients com Audi, BMW, Volkswagen, IKEA, Coca-Cola, Telekom; revistes com Architectural Digest, ELLE, Vogue i editorials com Random House, Penguin Books i Rowohlt Verlag, entre d’altres.

http://www.2agenten.com/newsblog/

https://www.designmadeingermany.de/magazin/1/26/

https://www.aidberlin.de/interviews/

[/bt_column][bt_column width=”1/3″][/bt_column][/bt_row][/bt_section]